Acasă Articol comercial Loteria Națională lansează campania ”Pietre prețioase” cu diamante adevărate Ⓟ

Loteria Națională lansează campania ”Pietre prețioase” cu diamante adevărate Ⓟ

0

Loteria Națională prezintă cu mândrie campania fără precedent, prilejuită lansării celui mai strălucitor bilet, ”Șeptarul de diamant”. Pe lângă premiile de TOP de 3 000 000 și 1 000 000 de lei, biletul vă poate aduce un cadou prețios și ocazia de a câștiga premii impresionante. Cumpărați două bilete ”Șeptarul de diamant” și primiți în dar din partea Loteriei Naționale o cutiuță cu una dintre cele șase pietre semiprețioase cu proprietăți magice:

  • jasp aduce sănătate și noroc
  • ametistul și cuarțul roz aduc dragoste
  • aventurin asigură fericire și noroc
  • calcitul auriu aduceenergie și sănătate
  • agat aduce fericire și sănătate.

Pe lângă o piatră semiprețioasă, care poate deveni pentru Dvs. un talisman pentru toată viața, în cutiuță veți mai găsi o cartelă cu un cod unic, sub stratul de protecție. Această cartelă vă oferă dreptul la premii suplimentare.

Trebuie să înregistrați codul de pe cartelă pe pagina www.7777.md/diamond7 și să participați la un joc atractiv, în care aveți posibilitatea să câștigați o mulțime de jocuri gratuite cu biletele electronice, mize gratuite pentru sport sau participări la extragerile pentru unul dintre cele șapte diamante adevărate și a sumei de 100 000 de lei!

Campania ”Pietre prețioase” se desfășoară în anumite puncte comerciale, evidențiate prin materialele promoției, în perioada 15 octombrie – 10 noiembrie. Nu pierdeți șansa de a obține o piatră prețioasă și să jucați pe 7777.md pentru premii de valoare. Cutiuțele se oferă gratuit, pe loc, la cumpărarea a două bilete ”Șeptarul de diamant”. Prețul unui bilet este de 50 de lei.

Căutați talismanele prețioase în oficiul de vânzări al Loteriei Naționale (Chișinău, bulevardul Ștefan cel Mare, 3), în chioșcurile Moldpresa și Veteran, la autogări, în magazinele Librarius, la benzinăriile Petrom, Rompetrol, Lukoil, Vento și Tirex, în magazinele Casa Curată și Alcomarket, în chioșcurile de vânzare a produselor din tutun ale Samrita (Bălți) și Fedcam (Cahul).

Vedeți aici detaliile desfîșurării campaniei ”Pietre prețioase”.

! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.