Partidul Dezoltării și Consolidării Moldovei, condus de fostul premier Ion Chicu, este printre cele mai active formațiuni politice pe rețelele de socializare dintre cele implicate în campania electorală, transmie SafeNews.md cu referire la cotidianul.md.
Potrivit regulilor privind transparența paginilor de Facebook, acest partid a cheltuit în campania electorală peste 11.500 de euro pe reclama plasată pe această rețea de socializare. Mai mult, aproape 9 mii de euro dintre aceștia s-au cheltuit doar pe parcursul săptămânii 25 iunie – 2 iulie.

Astfel, PDCM este concurentul electoral care a cheltuit cei mai mulți bani în campania electorală, pe Facebook, după Renato Usatîi.
Acest activism al formațiunii conduse de Ion Chicu trezește semne de întrebare, în condițiile în care acesta anunța în luna ianuarie că părăsește Facebook pentru Telegram, în semn de solidaritate cu anumite decizii privind restricționarea postărilor populiste sau false ale unor politicieni.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.