Acasă Social Cum depui o reclamație dacă ești nemulțumit de serviciile turistice

Cum depui o reclamație dacă ești nemulțumit de serviciile turistice

0

Consumatorii pot depune reclamațiile referitoare la serviciile necorespunzătoare inițial vânzătorului sau prestatorului.

Potrivit normelor legale, odată cu depunerea reclamației, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document (contract) care confirmă efectuarea tranzacției, transmite SafeNews.md cu referire la bizlaw.md.

Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței spune că organizatorul trebuie să execute obligația de restituire fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la rezoluțiune.

În cazul în care consumatorul nu este de acord cu rezultatele examinării reclamației de către agentul economic sau în cazul refuzului de a satisface reclamația, consumatorul are dreptul să se adreseze:

– Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței, conform competențelor;

– În instanța de judecată, conform procedurii civile.

În ambele cazuri, consumatorul trebuie să anexeze la petiție copia răspunsului primit de la vânzător sau, în cazul refuzului tacit, documentele care confirmă depunerea reclamației în adresa agentului economic.

Mai multe informații privind depunerea reclamațiilor pot fi găsite aici.

! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.