În campania pentru alegerile prezidențiale din 1 noiembrie, concurenții înscriși în cursă vor scoate mai puțin din buzunar pentru difuzarea spoturilor electorale, comparativ cu scrutinul parlamentar din 2019.
Potrivit declarațiilor furnizorilor de servicii media privind politica editorială de reflectare a campaniei pentru alegerile din toamnă depuse la Comisia Electorală Centrală și la Consiliul Audiovizualului, postul de televiziune PRIME solicită cel mai mare preț pentru un minut de publicitate – 3.000 de euro, cu 1.000 de euro mai puțin spre deosebire de campania electorală pentru alegerile din februarie 2019.
Cel mai puțin, cer televiziunile locale, acolo unde un minut poate ajunge să coste și 480 de lei.
Posturile de televiziune | Preț per minut (inclusiv TVA) |
NTV Moldova și Exclusiv TV | 500 de euro |
Primul în Moldova | 500 de euro |
Accent TV | 75 de euro |
PRIME | 3.000 de euro |
Publika TV | 800 de euro |
Canal 2 și Canal 3 | 800 de euro |
BTV | 3.600 de lei |
Televiziunea Centrală | 5.000 de lei |
Orhei TV | 2.000 de lei |
Moldova 1 | 900 de euro |
PRO TV Chișinău | 840 de euro |
Jurnal TV | 400 de euro |
TV 8 | 300 de euro |
CTC Mega și Familia Domashniy | 200 de euro |
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.