O nouă lege, publicată în Monitorul Oficial, va consolida protecția drepturilor consumatorilor de servicii și conținut digital, transpunând o directivă a Parlamentului European.
Legea prevede un termen de doi ani pentru ca consumatorii să solicite remedii în caz de defecte ale produselor digitale, inclusiv restituirea, păstrarea cu reducerea prețului sau returnarea și recuperarea banilor.
De asemenea, aceasta va elimina barierele în comerțul online transfrontalier, oferind o protecție uniformă a consumatorilor. Inspectoratul de Stat pentru supravegherea produselor nealimentare va monitoriza aplicarea reglementărilor, iar legea va intra în vigoare după 12 luni de la publicare.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.