Luni seară, după ce aplicațiile Facebook, WhatsApp și Instagram au picat în toată lumea, un bărbat din Caraș-Severin, România, a sunat la 112 în speranța că autoritățile îi vor putea rezolva „urgența”. Panicat, individul s-a plâns dispecerului de faptul că nu își mai poate apela soția pe Facebook Messenger de câteva ore.
Cetățeanul nu a fost amendat, dar a primit o avertizare – relatează Digi24.
„Acesta a fost consiliat de către polițiștii Centrului Operațional și avertizat cu privire la utilizarea serviciului pentru apeluri de urgență 112”, mai scriu polițiștii.
De-a lungul timpului, dispecerii s-au lovit și de alte nemulțumiri ciudate ale cetățenilor care au sunat la 112. Oamenii au apelat pentru a reclama probleme precum întreruperea energiei electrice, nemulțumiri legate de modul de servire în restaurante sau de zgomotul produs de aparatele de aer condiționat din magazine, de fiecare dată apelanții fiind consiliați și îndrumați să se adreseze instituțiilor competente, astfel de apeluri nereprezentând urgențe care să necesite acţiunea agenţiilor specializate de intervenţie.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.