Peste 31.000 de consumatori s-au adresat pe parcursul anului 2024 la Moldovagaz prin intermediul liniei telefonice unice 1304. Din numărul total de apeluri, în jur de 30.000 au venit din partea locuitorilor capitalei.
Peste 16.000 de persoane au cerut informații în legătură cu achitarea facturii, peste 700 s-au adresat cu privire la compensații, iar peste 5.000 au solicitat informații despre lipsa facturilor sau erorile din facturi. În legătură cu relațiile contractuale și întrebări de ordin tehnic, s-au interesat peste 7.000 de persoane.
Programul de lucru al centrului este de luni până vineri de la orele 08:00 până la 17:00, iar pentru situații de urgență este preconizat numărul 904, disponibil 24/24.
În oficiul comercial din Chișinău, în 2024 au fost deserviți peste 43.000 consumatori, iar în regim online au fost prelucrate peste 6.800 de cereri.
Moldovagaz a implementat și un sistem de suport pe Telegram. Întrebările din partea consumatorilor sunt acceptate 24/24, iar răspunsurile sunt oferite de specialiștii companiei de luni până vineri.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.