În cazul în care nu ați recepționat factura de plată pentru gazele naturale mai mult de 1 lună și doriți să achitați volumele consumate, este necesar să prezentați fotografia contorului, cu situația la zi, la Centrul relații cu consumatorii de pe str. Pușkin, 64, Chișinău. Despre aceasta anunță Moldovagaz.
„Cea de a 2 opțiune este să vă adresați prin aplicațiile online Telegram, ViberChatBot sau „Cabinetul personal al consumatorului” cu atașarea fotografiei contorului, cu situația la zi, pentru transmiterea duplicatului facturilor corectat cu suma contravalorii volumului consumat (avansul) la adresa electronică a consumatorului. Menționăm că în luna următoare urmează să recepționați factura de plată, în care se va reflecta volumul de gaze naturale facturat în baza indicilor contorului transmiși prin poză, avansul achitat, precum și compensația din partea Guvernului Republicii Moldova. Achitarea unor astfel de facturi se efectuează la oficiile poștale, băncile comerciale sau online prin site-ul www.moldovagaz.md (rubrica ”Achită factura”) cu corectarea sumei avansului, care urmează să fie depus pe contul Dumneavoastră personal”, scrie Moldovagaz.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.