Acasă Diverse Moldovenii, acaparați de telefon: În ce aplicații își pierd timpul

Moldovenii, acaparați de telefon: În ce aplicații își pierd timpul

0

De la începutul lui 2024, în R. Moldova au fost înregistrați circa 2,14 milioane de utilizatori de Internet, iar cele mai populare rețele sociale în rândul moldovenilor sunt TikTok, Facebook și Instagram.

Potrivit unor date statistice oferite de DataReportal, în luna ianuarie, 1,58 milioane de utilizatori din R. Moldova au accesat rețelele sociale, cu 78.000 de utilizatori mai puțini decât în ianuarie 2023. Astfel, în prima lună a anului, 1,23 milioane de moldoveni nu au folosit rețelele sociale, ceea ce arată că 36,5% din populație a rămas offline.

Datele mai arată că 73,6% din totalul bazei de utilizatori de Internet din R. Moldova au folosit cel puțin o platformă de social media în ianuarie 2024. 51,2% dintre utilizatorii de social media din R. Moldova erau femei, în timp ce 48,8% erau bărbați.

TikTok, Facebook și Instagram, cele mai populare platforme de socializare din R. Moldova

Conform datelor, de la începutul lui 2024, 1,58 milioane de utilizatori cu vârsta de 18 ani au folosit intens aplicația TikTok, iar raza de acoperire a TikTok-ului în R. Moldova este echivalentă cu 73,6% din totalul bazei de utilizatori de Internet local.

La începutul anului, 51,2% din totalul de utilizatori de TikTok din R. Moldova erau femei, în timp ce 48,8% erau bărbați.

Potrivit acelorași date, de la începutul lui 2024, Facebook avea 1,30 milioane de utilizatori, iar în perioada ianuarie 2023 – ianuarie 2024, 100.000 de utilizatori noi s-au înregistrat pe această aplicație.

Pentru un context mai recent, aceleași date arată că numărul utilizatorilor la care marketerii ar putea ajunge cu anunțurile pe Facebook în Moldova a scăzut cu 100.000 între octombrie 2023 și ianuarie 2024.

La începutul anului 2024, 57,5% din audiența Facebook-ului din R. Moldova era formată din femei, în timp ce 42,5% era formată din bărbați.

Datele publicate în instrumentele de publicitate ale Meta indică faptul că Instagram avea 1,03 milioane de utilizatori în Moldova la începutul anului 2024.

Cifrele revizuite în mod regulat ale companiei sugerează că acoperirea publicitară a Instagramului în Moldova era echivalentă cu 30,5% din totalul populației la începutul anului.

Totuși, Meta permite doar persoanelor cu vârsta de 13 ani și peste să utilizeze Instagramul, deci este de menționat că 36,7% din audiența „eligibilă” din Moldova folosește Instagram în 2024.

La începutul anului 2024, 63,5% din audiența publicitară a Instagramului din Moldova era formată din femei, în timp ce 36,5% era formată din bărbați.

Datele de la GSMA Intelligence arată că la începutul lui 2024 erau 4,24 milioane de conexiuni mobile celulare în R. Moldova.

Totuși, este de menționat că unele persoane folosesc mai mult de o conexiune mobilă, de exemplu, ar putea avea o conexiune pentru uz personal și o alta pentru muncă, deci nu este neobișnuit ca cifrele privind conexiunile mobile să depășească semnificativ cifrele pentru populația totală.

! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.