Corporaţia de marketing şi relaţii publice din Maldive (MMPRC/ Visit Maldives) a anunţat că Maldive îşi stabileşte un obiectiv ambiţios de 5 miliarde de dolari în venituri din turism pentru 2025, bazându-se pe impulsul incredibil din 2024, un an record pentru industria turistică din Maldive. Anunţul a fost făcut de Abdulla Ghiyas, preşedintele MMPRC, şi de CEO Ibrahim Shiuree, arată un comunicat.
Destinaţia a primit 2 milioane de turişti şi a stabilit noi repere cu sosiri zilnice şi lunare record în februarie. Potrivit MMPRC, campaniile de marketing au jucat un rol cheie în acest reazultat. Acestea au inclus 23 de târguri şi roadshow-uri, 15 campanii de impact în reţelele sociale şi 23 de evenimente virtuale captivante, în special seria de seminarii web „Discover Maldives”, care prezintă experienţele unice din Maldive pe numeroase pieţe cheie.
Conform datelor oficiale, cei mai mulţi turişti care au vizitat Maldivele în 2024 au provenit din China, urmată de Rusia, Marea Britanie, Germania, Italia, India, SUA, Franţa, Spania şi Elveţia.
Ţara a participat la târgul de turism ITB Berlin 2024, cât şi la ATM Dubai 2024 şi a servit pentru prima dată ca sponsor al ţării gazdă la ITB China din Shanghai, extinzându-şi şi mai mult raza pe aceste pieţe cruciale. De asemenea, a lansat „The World’s Biggest Giveaway 2025” la WTM Londra, una dintre cele mai aşteptate campanii la nivel global, începând cu începutul anului 2025. Conectivitatea sporită cu Maldive a fost, de asemenea, un factor care a contribuit la succesul sectorului turistic, noile rute aeriene şi zboruri mai frecvente făcând destinaţia şi mai accesibilă.
Insulele Maldive au înregistrat o creştere remarcabilă de 15% a încasărilor din turism în 2024 comparativ cu anul anterior, potrivit Autorităţii Monetare din Maldive (MMA), în timp ce Autoritatea Fiscală Internă din Maldive (MIRA) a înregistrat o creştere cu 8% a veniturilor fiscale guvernamentale legate de turism în aceeaşi perioadă.
Anul 2024 marchează totodată 11 ani de când Maldivele au atins pentru prima dată piatra de hotar semnificativă de 1 milion de sosiri anuale de turişti.
MMPRC a dezvăluit, de asemenea, perspectivele pentru anul 2025. ”Visit Maldives” adoptă o nouă abordare strategică, mutându-şi atenţia de la expoziţiile comerciale tradiţionale la tactici de marketing mai bazate pe conversii. Această nouă strategie va pune accent pe crearea şi distribuirea de conţinut convingător, cu un accent puternic pe campaniile digitale bazate pe video. Visit Maldives îşi va consolida, de asemenea, colaborările internaţionale cu companiile aeriene, operatorii de turism şi mărcile de retail pentru a maximiza acoperirea şi impactul.
Pentru a-şi spori şi mai mult prezenţa globală, Visit Maldives a anunţat „Visit Maldives Week” care va fi lansată pe pieţele cheie. Aceste evenimente vor include o gamă largă de activităţi, inclusiv evenimente media, întâlniri cu mass-media, seminarii, seri de networking, camionete pentru servirea mâncării şi iniţiative inovatoare de marketing în aer liber. Campaniile focalizate vor viza pieţele majore precum Germania, Dubai, India şi Rusia.
Visit Maldives intenţionează să-şi aprofundeze colaborările cu Meta şi alte platforme digitale importante.
Visit Maldives va angaja, de asemenea, specialişti internaţionali în branding pentru a-şi perfecţiona poziţionarea generală şi pentru a găzdui evenimente majore pentru a promova turismul de film, colaborările cu influenceri. Clubul Visit Maldives va lansa „Burunu Boma”, cea mai mare competiţie de pescuit durabil din lume, anunţată că va avea loc la sfârşitul lunii aprilie 2025 şi mai 2025, atrăgând un public global.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.