Dacă sunteți un mare fan al Coca-Cola Zero Zahăr, vă recomandăm să vă pregătiți: rețeta acestei băuturi se schimbă. Coca-Cola a anunțat marți că modifică băutura în efortul de a o face să aibă un gust mai asemănător cu Coca-Cola obișnuită, informează CNN. De asemenea, cutia produsului va arăta diferit – roșu majoritar, decât roșu și negru cum este în prezent, transmite SafeNews.md cu referire la libertatea.ro.
Mișcarea vine în timp ce Coca-Cola își concentrează resursele pe produsele sale comerciale, inclusiv Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr și Diet Coca-Cola, după întreruperea unor mărci care au întâmpinat greutăți.
„În ciuda succesului său enorm, Coca-Cola Zero Zahăr reprezintă încă un procent relativ mic. Rețeta îmbunătățită îi va aduce gustul și mai aproape de cea a inconfundabilei Coca-Cola”, a declarat CEO-ul James Quincey în aprilie.
El a adăugat că „acest lucru a fost influențat de perspicacitatea consumatorilor și de concentrarea noastră pe îmbunătățirea constantă”. Noua versiune care o va înlocui pe cea actuală se va lansa în Statele Unite luna aceasta, urmând a ajunge în Canada în luna septembrie.
„Ce i-au făcut băuturii mele preferate, Coca-Cola Zero Zahăr? Noua rețetă este șocantă. Nu voi mai cumpăra o altă cutie până când nu vor remedia greșeala și vor readuce vechea savoare”, a scris un fan pe Twitter. Un alt fan al băuturii a scris că noua versiune l-a ajutat să renunțe la dependența de acest produs, pentru că „gustul nou este atât de rău”.
Coca-Cola nu a dezvăluit cum va schimba rețeta în Statele Unite, dar a menționat că noua versiune ar trebui să aibă un gust „mai răcoritor și mai delicios”. Compania Coca-Cola s-a arătat încrezătoare că oamenii vor iubi noul produs.
„Am testat în prealabil atât noua rețetă, cât și noul aspect, cu consumatorii și non-consumatorii actuali de Coca-Cola Zero Zahăr. Și chiar le place”, a declarat Rafael Prandini, șeful Coca-Cola Trademark din America de Nord.
Coca-Cola a lansat prima dată Coke Zero în 2005. În 2017, a modificat rețeta produsului și l-a redenumit Coca-Cola Zero Zahăr. La acea vreme, schimbarea i-a supărat pe unii dintre fanii băuturii. Cu toate acestea, în cele din urmă, noua băutură și-a făcut numeroși clienți.
În 2020, produsul a crescut cu 4% în volum, contribuind la creșterea generală a mărcii Coca-Cola. Și în primul trimestru al anului 2021, Coca-Cola Zero Zahăr a crescut cu 8% în volum.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.