Acasă Diverse Coca-Cola modifică rețeta uneia dintre cele mai populare băuturi

Coca-Cola modifică rețeta uneia dintre cele mai populare băuturi

0

Dacă sunteți un mare fan al Coca-Cola Zero Zahăr, vă recomandăm să vă pregătiți: rețeta acestei băuturi se schimbă. Coca-Cola a anunțat marți că modifică băutura în efortul de a o face să aibă un gust mai asemănător cu Coca-Cola obișnuită, informează CNN. De asemenea, cutia produsului va arăta diferit – roșu majoritar, decât roșu și negru cum este în prezent, transmite SafeNews.md cu referire la libertatea.ro.

Mișcarea vine în timp ce Coca-Cola își concentrează resursele pe produsele sale comerciale, inclusiv Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahăr și Diet Coca-Cola, după întreruperea unor mărci care au întâmpinat greutăți.

„În ciuda succesului său enorm, Coca-Cola Zero Zahăr reprezintă încă un procent relativ mic. Rețeta îmbunătățită îi va aduce gustul și mai aproape de cea a inconfundabilei Coca-Cola”, a declarat CEO-ul James Quincey în aprilie. 

El a adăugat că „acest lucru a fost influențat de perspicacitatea consumatorilor și de concentrarea noastră pe îmbunătățirea constantă”. Noua versiune care o va înlocui pe cea actuală se va lansa în Statele Unite luna aceasta, urmând a ajunge în Canada în luna septembrie.

„Ce i-au făcut băuturii mele preferate, Coca-Cola Zero Zahăr? Noua rețetă este șocantă. Nu voi mai cumpăra o altă cutie până când nu vor remedia greșeala și vor readuce vechea savoare”, a scris un fan pe Twitter. Un alt fan al băuturii a scris că noua versiune l-a ajutat să renunțe la dependența de acest produs, pentru că „gustul nou este atât de rău”. 

Coca-Cola nu a dezvăluit cum va schimba rețeta în Statele Unite, dar a menționat că noua versiune ar trebui să aibă un gust „mai răcoritor și mai delicios”. Compania Coca-Cola s-a arătat încrezătoare că oamenii vor iubi noul produs. 

„Am testat în prealabil atât noua rețetă, cât și noul aspect, cu consumatorii și non-consumatorii actuali de Coca-Cola Zero Zahăr. Și chiar le place”, a declarat Rafael Prandini, șeful Coca-Cola Trademark din America de Nord.

Coca-Cola a lansat prima dată Coke Zero în 2005. În 2017, a modificat rețeta produsului și l-a redenumit Coca-Cola Zero Zahăr. La acea vreme, schimbarea i-a supărat pe unii dintre fanii băuturii. Cu toate acestea, în cele din urmă, noua băutură și-a făcut numeroși clienți. 

În 2020, produsul a crescut cu 4% în volum, contribuind la creșterea generală a mărcii Coca-Cola. Și în primul trimestru al anului 2021, Coca-Cola Zero Zahăr a crescut cu 8% în volum.

! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.