Campania guvernamentală „Moldova poate” s-a încheiat, iar potrivit președintei CEC, Angelica Caraman, mesajele aferente acesteia nu trebuie să mai fie difuzate în spațiul public, întrucât perioada electorală este în desfășurare.
Comisia Electorală Centrală a recepționat informarea din partea Guvernului că s-a încheiat campania de informare „Moldova poate”, iar, prin urmare, mesajele aferente acesteia nu ar mai trebui să fie difuzate.
„În perioada electorală, mesajele de interes public sunt autorizate de către CEC și nu pot conține mesaje prin care cineva spune despre realizările sale manageriale”, a declarat șefa Comisiei în cadrul emisiunii Spațiul Public de la Radio Moldova, transmite IPN.
Angelica Caraman a atras atenția că autoritățile nu pot promova realizările guvernamentale sub forma unor mesaje de interes public, mai ales în context electoral. „Am văzut încercări de a îmbrăca în mesaje de interes public niște realizări. Dar Legea cu privire la publicitate spune că realizările manageriale nu pot fi mesaje de interes public, pentru că tu ești obligat să faci acest lucru, mai ales că-l faci din bani publici”, a precizat președinta CEC.
Campania „Moldova poate” a fost o campanie guvernamentală de informare privind realizările executivului, finanțată din bugetul de stat, care a costat aproximativ 5 milioane de lei.
! Acest articol este proprietatea SafeNews.md și este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face DOAR în limită maximă de 1000 de semne. În mod OBLIGATORIU cu indicarea în TITLU a sursei citate, iar în text cu LINK ACTIV către pagina acestui articol. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui ACORD prealabil întocmit cu redacția portalului.